Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: its dead...remove this  (Read 3050 times)

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
its dead...remove this
« on: April 30, 2010, 06:09:48 AM »
its dead, go away
« Last Edit: July 26, 2010, 11:02:14 PM by pand3mic »
I don't want a signature

Offline spoz

  • Elder Statesman
    of the Surf
  • *****
  • Posts: 1,813
  • WHAT ARE YOU LOOKING AT DICKNOSE?
    • View Profile
    • Line12
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #1 on: April 30, 2010, 01:21:37 PM »
ILLEGAL! GTFO!
Quote
But if u really wanna see a screwed up map take a look at that greatriver awesome 1... freaked the shit out of me... its like a child molestation adventure.....

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #2 on: April 30, 2010, 01:46:42 PM »
??????????????????????????????????????????

ill go read the rules then.
I don't want a signature

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #3 on: April 30, 2010, 01:47:33 PM »
i see nothing illegal about this. it say to pust your surf server.

yep. i did.
I don't want a signature

Offline Paul

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 537
  • Blinky! :D
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #4 on: April 30, 2010, 03:18:06 PM »
He means you let the poor hobos that use non steam CSS to play on it...

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #5 on: April 30, 2010, 09:27:55 PM »
well it helps populate the server when it is put on setti masterservers. Also I have nonsteam friends, AND servers like ksf are non steam also so stfu its fine.
I don't want a signature

Offline spoz

  • Elder Statesman
    of the Surf
  • *****
  • Posts: 1,813
  • WHAT ARE YOU LOOKING AT DICKNOSE?
    • View Profile
    • Line12
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #6 on: April 30, 2010, 09:35:23 PM »
lol, poor.
Quote
But if u really wanna see a screwed up map take a look at that greatriver awesome 1... freaked the shit out of me... its like a child molestation adventure.....

Offline arroba

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 593
  • srs business
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #7 on: April 30, 2010, 09:40:30 PM »
lol, poor.
20 bucks makes the difference!

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #8 on: May 01, 2010, 04:10:37 AM »
is it my problem that some people are too cheap to pay the stupid 20 bucks, no!

I just made the server like that for people who are.

I am steam, i payed the 20 bucks.
I don't want a signature

Offline Absolute

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 274
  • 1+1=10
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #9 on: May 01, 2010, 09:50:41 AM »
is it my problem that some people are too cheap to pay the stupid 20 bucks, no!

I just made the server like that for people who are.

I am steam, i payed the 20 bucks.
The problem with those who dont pay (sometimes its only 5 bucks), is that they dont have a steamid and thus cant get banned

Offline Paul

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 537
  • Blinky! :D
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #10 on: May 01, 2010, 02:20:23 PM »
The problem with those who dont pay (sometimes its only 5 bucks), is that they dont have a steamid and thus cant get banned

There is an IP ban plugin for Mani, not sure about SM...

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #11 on: May 01, 2010, 06:07:14 PM »
The server generates fake steamid's for nonsteam players based on their IP.

For example, a nonsteam user with IP 219.182.65.3 would get the steamid STEAM_0:0:219182653.

Also bans are by ID and IP. Not just ID
I don't want a signature

Offline spoz

  • Elder Statesman
    of the Surf
  • *****
  • Posts: 1,813
  • WHAT ARE YOU LOOKING AT DICKNOSE?
    • View Profile
    • Line12
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #12 on: May 01, 2010, 06:19:50 PM »
Maybe you should advertise this on those dodgy albanian pirate hooker sites, you'll probably get more players. With the exception of copymark (rofl) we all have legit steam-id's here.
Quote
But if u really wanna see a screwed up map take a look at that greatriver awesome 1... freaked the shit out of me... its like a child molestation adventure.....

Offline pand3mic

  • Modders
  • Full Member
  • *
  • Posts: 233
  • 0.0
    • View Profile
Re: =WHU= Surf Server [FastDL, NonSteam, 66-Tick, 500fps]
« Reply #13 on: May 02, 2010, 01:03:59 AM »
you dont NEED to be nonsteam to play.

I am not nonsteam!

And copymark was there. (rofl?)
I don't want a signature